субота, 7. фебруар 2015.

Ulični stil

Nismo se videli skoro sedam dana. Današnji post je poslednji look sa neverovatnog slikanja koje je vrhunski odradila Milica Staletović tokom praznika. Look sam odradio sa Ivanom Perić, koju ste već imali prilike da puno puta vidite ovde. Za ovu kombinaciju odlučio sam se u sekundi, Izabrao sam crnu majcu i jaknu , kako bi detalji poput marame , ogrlice i lanaca došli do izražaja. Naravno , da sam mojim omiljenim naočarama našao mesto. Kanađanke su već razuman izbor za ledene dane. Takođe ovo je poslednji look sa kanađankama, jer ih više nemam. Ovu kombinaciju nosio sam po gradu , u Game Pub-u koj redovno posećujem i kada sam išao sa društvom na piće.















Majica: BOSS
Jakna , pantalone, naočare i marama: Nebrendirane 
Cipele: Zen Shoes
Nakit: ML's Avenue

ph Milica Staletović

Нема коментара:

Постави коментар