уторак, 18. август 2015.

KOSA

Posle novogodišnje odluke da se ofarbam i ovoga što sam sada uradio , rešio sam da ću da eksperimentišem sa kosom na dalje. Tako da sam se odlučio za kategoriju KOSA gde ću prikazivati sve te promene.

Ovoga puta sam izvlačio pramenove blanšem marke REVLON. Nakon ispiranja stavljen je preliv farbe plave boje isto marke REVLON. Na ovo se ne bih odlučio, da nisam imao poverenja u Jelenu Matić iz frizerskog salona Infinity XL ! Kao i sve što je do sada uradila i ovo je ispalo savršeno. Malo je reći da sam prezadovoljan. Srećan sam što sam konačno našao frizera koj mi odgovara. Prelistajte stranicu salona i uverite šta je sve sposobna da uradi ova mlada i kreativna devojka!

A možete i pogledati reklamni VIDEO ovog salona!


p.s. Kosa ovako izgleda sada, a kosu sam blanširao pre par nedelja, a pre nedelju dana sam se šišao. 

Нема коментара:

Постави коментар