субота, 16. јануар 2016.

Tamno smedja kosa

I definitvno sam se odlucio da izadjem iz tirkizne boje, zbog toga sto se boja ispirala neverovatnom brzinom. U jednom trenutku sam na glavi imao i zelene, i plave i tirkizne pramenove. Odlucio sam se da izadjem, ali to mi nije poslo odmah za rukom. Nekvalitetnu boju koja se ispirala, sada blans nije mogao da izvuce. Paradoksalno zvuci, zar ne? Onda se Jelena dosetila da probamo farbom i to je urodilo plodom. Nije ispala bas crna boja, vec podseca na najtamniju nijansu smedje boje. Kroz malo ispiranja, to ce biti ista boja kao sto je moja prirodna, i na tome cu se malo zadzati kako bih odmorio  kosu, pa ce i ova kategorija malo mirovati. Nadam se da vam se dopada!

P.S. Semestar je konacno gotov, pa se nadam da cu od srede imati malo vise vremena da se posvetim blogu da ne bih kasnio kao sada. Sutra vas ocekuju jos 2 posta, ali nazalost bez look posta. Ne bih da obecavam, ali posto sam fotograisanje ove nedelje morao da otkazem, nadam se ce sledece nedeje, defitivno biti istog!



Ph Aleksandra Peric


Нема коментара:

Постави коментар