среда, 3. фебруар 2016.

Ulicni stil , ponovo!

Proslonedelji look post je konacno pred vama. Ukoliko se secate, prosle godine u januaru, izbacio sam look pod imenom ulicni stil. Sada jeste februar, ali cini mi se da to prelazi u tradiciju, zar ne?

Za vreme fotografisanja sam se najlepse osecao u ovoj odevnoj kombinaciji, valjda zato sto je i sam outfit opustena varijanta. Jedan od lepsih zimskih dana iskoristio sam za fotografisanje , zato i nisam u svim kombinacijama morao da se okujem kaputom ili jaknom.. Dakle kapa, naocare i po neki komad nakita, je sasvim dovoljno da upotpuni svakodnevni outfit. Odlucio sam se za majcu veselijeg printa, da ubije monotonost ostalih odevnih predmeta, jer su mahom jednobojni. Nadam se da vam se dopada!

Sutra pred vama novi komad Zimske kolecije, vidimo se!













Ph A.Dj.

Jakna, pantalone, majica: Nebrenirani
Patike: Slazenger
Kapa: 7design
Naocare: New Yorker
Nakiy: ML's Avenue

Нема коментара:

Постави коментар