четвртак, 12. мај 2016.

MINDJUSE // Prolecna kolekcija 2016 //

Sa puta vam pisem jedan lep post, krenimo:

Na red su dosle mindjuse kao sledeca vrsta koju vam predstavljam iz prolecne kolekcije 2016. Pocinjemo sa mindjusama koje su radjene po modelu prve ogrlice iz istoimene kolekcije. Podsecaju na neki street style i dovoljno su efektne ukoliko vam je mrsko da stavite ogrlicu oko vrata. Odmah nakon izrade su bile rezervisane i kupljene (349,00 din).
      


Sledece jesu jedne od meni najdrazih. Mali krug nanizan perlicama zemljanih boja, zacinjen zelenim perjem cini mi se savrsenim spojem. Takodje, ovi nanizani zemljani tonovi me podsecaju na indijske motive. Ono sto posebno volim kod istih je sto su jako lagane, a postizu neverovatnu efektnost. Na lageru je raspoloziv jedan par po ceni od 299,00 dinara.


Potom idu mindjusice sa najsimpaticnijim nadimkom - "karamelice". Jednostavne i svedene mindjuse u boji koja se uz sve kombinuje. Za dnevne ili nocnije outfit kombinacije. Na lageru raspoloziv jedan par po ceni od 199,00 dinara.



E sada nesto potpuno drugacije od dosadasnjih mindjusa. Elegantne visece minduse od prozirno zelenih kristala sa piramidnom formacijom. Jako lepo stoje i jako su elegantne .Specificna je boja, tako da je to ono sto ih i dalje drzi na lageru i njihova cena jeste 329.00 dinara.



Dakle ovaj par mindjusa sam prodao najbrze od kada izradjujem nakit. O cemu se radi? Moja koleginica sa smera je bila je sa mnom dok sam ih izradjivao, pa je jos na pola rekla da su njene i da zeli da ih kupi. Takodje im je isto dala jedan od simpaticnijih nadimaka - "sargarepice". Prodate su po ceni od 199.00 dinara.



Ph: A.Dj. ; Dejan Pejcic ; moja malenkost

Нема коментара:

Постави коментар