недеља, 15. фебруар 2015.

Svašta po nešto

Kada sam u žurbi i nemam vremena , a ponekad nemam ni volje za spremanje , obučem prvo što dohvatim. Naravno da pazim da se donekle slaže. Kada nema šljapavice, na trenutak izađem iz cipela i uvučem se u patike. Za ovaj naslov odlučio sam je jer sam sklopio i elegantnu ešarpu i slušalice i pantalone i šaren nakit. Slušalice više ni ne uklapam jer ih nosim stalno i preživljavam dane uz pomoć njih. I kako god da se obučem , slušalice su tu. No . žao mi je što se moje blogovanje svelo na vikend blogovanje. Dok ne budem imao siguran internet biiće tako , jer je domski internet beskoristan. Vidimo se!









Kaput , ešarpa, naočare i pantalone: Nebredirani
Bluza: Piazza Italia
Patike: ZEN Shoes
Slušalice: Genius
Narukvica : Mp's Nakit


ph Teodora Stanković

Нема коментара:

Постави коментар