четвртак, 9. април 2015.

Nova kolekcija

Konačno je počeo raspust! Već dugo čekam da ustanem odmoran, skuvam kafu i posvetim se blogovanju.  Krenuću sa rezimiranjem prošle nedelje. Od subote nemam internet , jer je domski internet nešto u kvaru. Školskih obaveza kao i do sada preko glave. Čini mi se kako se približava kraj sve je napetije.

Elem, krenimo mi ovu nedelju jednom mašnom. Posle tri nedelje pauze, od danas pa na dalje predstavljaću Vam svoju novu kolekciju leptir mašni. Prvo ću vam predstaviti leptirku koju sam uradio kao poklon za 19. rođendan. Svoje mašne šijem bez trake, jer imam 2 mobilne trake u crnoj i beloj boji i menjam ih. Baš zato ovo je prva mašna koju sam kompletno sašio , sa trakom i mehanizmom kačenja- čičak trakom!





Ph: Moja malenkost

Нема коментара:

Постави коментар