петак, 1. мај 2015.

9 meseci kasnije...

Prvo želim svima da poželim srećan praznik rada! Ja sam današnji dan posvetio sortiranju slika i pripremanju nove kategorije!

Prošlo je više od nedelju dana kako vam nisam pisao. Pošto ste prošle nedelje ostali bez looka zbog seminara, evo iznenadjenja! Odlučio sam se da nakon 9 meseci blogovanja dodam kategoriju PUTOVANJA. Tu će se naći postovi destinacija koje sam ja obišao i koje bih vam rado preporučio da posetite!

Danas je ću izbaciti prvi post kategorije PUTOVANJA , sutra vas čeka look iz Kalne , a u nedelju sam vam pripremio novu mašnicu iz kolekcije!

Dakle počnimo: u toku seminara jedno prepodne proveli smo na Bigrovim vodopadima i slapovima, gde su prizori oduzimali dah! Idealno mesto za izlete , kampovanje i uranke! Fotogarfije je odradila fenomenalna Maša Miljković!

















P.S. Imate priliku da vidite jednu sliku sutrašnjeg look-a!

Ph: Maša Miljković
   

Нема коментара:

Постави коментар