субота, 13. јун 2015.

Nakon više od mesec dana ...

Zdravo svima!

Posle više od mesec dana pauze ML's Avenue je opet sa vama! Sigurno se pitate zašto me nije bilo toliko dugo, pa ću se u ovom postu potruditi da vam u što kraćim crtama objasnim sve.

Najpre učestvovao sam u realizaciji projekta Dečijeg  centra Zaječar pod nazivom „Pogrešno upisane“. Projekat se bavio temom žena iz istorije koje su na pogrešan način upamćene ili su zaboravljene. Takođe dotakli smo se i žena čija su naučna otkrića oteta ili pripisana muškarcima samo zato što su one žene. Pored edukativnh radionica koje je držala Marija Sebić , predstavu koju smo spremali režirala je Selena Ristić Vitomirović, koja je neumorno održala bezbroj proba. Odigrane su 4 predstave za srednjoškolce iz Zaječara u školama i poslednja je odigrana na Gradskom trgu u Zaječaru 2. juna. Pored predstave na Trgu je bila i izložba koju smo isto priredili kako bi građanima predstvili koje su to neke od žena čija su otkrića revolucionarno promenila svet.

Pored projekta glumio sam u već igranoj predstavi „Rome i Jula“ čiji je režiser takođe Selena Ristić Vitomirović. Ubačen sam naknadno, igrom slučajnih okolnosti i mogu reći da je to jedno od mojih lepših iskustava. Glumačka ekipa je sjajna i jako sam ponosan što sam imao prilike da se nađem na pozornici sa njima.

I na kraju , ali ne najmanje važan razlog , jeste škola. Konačno sa ogromnim olakšanjem mogu ponosno da kažem da sam završio srednju Medicinsku školu. Položio sam četvrtu godinu sa odličnim uspehom (4,50) i sva tri maturska ispita sa peticama.

Danima pokušavam da saberem utiske jer se za koj dan definitvno selim iz Zaječara. Ovde sam proveo definitivno predivne četiri godine. Elem, ono na šta sam sada fokusiran jeste blogovanje i priprema prijemnog ispita koji je 30. juna.

Na žalost pored svih okolnosti koje su me zadesile , fleš memorija na kojoj je bilo skoro godinu dana mog blogovanja je automatski formatirana i sve je nestalo. Trebaće vremena da povratim sve ali evo delić onog što vas očekuje:


Što se tiče planova oko blogovanja pripremio sam vam puno iznenađenja! Nova kategorija samo što se nije pojavila pred vama, novi video je već u najavi. I to ne samo jedan video. Unapred se radujem našem novom ciklusu druženja! Vaš ML's Avenue!


Нема коментара:

Постави коментар