уторак, 22. септембар 2015.

Kada se slegnu utisci...

Pre 2 dana obelodanio sam svoj PRVI MODNI EDITORIJAL i jako sam ponosan na to kakve je reakcje on izazvao kod vas. Za sada su svi komentari pozitivni, što ne znači da neće biti negativnih. Ovaj post pišem kako bih se dodatno zahvalio ljudima koji su pomogli realizaciju ovog editorijala. Čini mi se da nije dovoljno pomenuti samo ko je sve učestvovao pa ću početi redom:

Pre svega zelim da se zahvalim devojci koja je haljinu iznela: mojoj najboljoj drugarici Katarini Stevanović. Družimo se dugo i drago mi je što je baš ona obeležila moj prvi modni editorijal.


Sledeća na spisku jeste moja višedecenijska prijateljica Aleksandra Simić koja mi je pomogla u izradi haljine i vreme izrade prepolovila svojim prisustvom.



Potom bih se zahvalio Jeleni Matić iz frizerskog salona Infinity XL što je izdvojila svoje vreme, trud i talenat kako bi mi pomogla. I pored toga što je svaku moju želju, što se moje kose tiče, ispunila, prepoznala je trud i talenat i upotpunila haljinu savršenom frizurom.


Naposletku pohvale i zahvalnost idu onome ko je fotografisao Jelenin i moj trud, a to je kao i do sada Teodora Stanković. Po ko zna koji put mi je izašla u susret i odradila fenomenalne fotografije.






Нема коментара:

Постави коментар