недеља, 29. март 2015.

Etno

I ovu nedelju završavamo lookom. Moja želja bila je da jedan komad odeće , koj podseća na etno motive mog kraja , uklopim u jedan urban izgled. Ovo je prvi put da vidite zlatne detalje u outfit postu i ne znam zašto je to tako, nosio sam ih mali milion puta. Pošto je fotografisano na brzinu izostavio sam da odradim fotografije cele figure, pa se ne vidi šta sam obuo. To su bile moje sive patike od velura.

Sa velikom radošću objavljujem da od sledeće nedelje se vraća katgorija NOVITETI. Tu ćete imati prilike da vidite nove komade odeće i aksesoara koje kupim ili dobijem.

Primetili ste da sam poslednje dve nedelje objavljivao samo lookove. Tako je bilo jer još nisam fotografisao novu kolekciju leptirki. Sada kada imam fotografije, mogu vam  reći da će se kolekcija pred vama naći od sledeće nedelje!







Prsluk: Handmade
Nakit: ML's Avenue
Košulja , Pantalone: Nebrendirane
Patike: ZEN Shoes

ph: Teodora Stanković

2 коментара:

  1. Wauuuu jako lep look!!!
    Prsluk ti je jako lep i jednistveni imas dara nema sta ;) :)
    <3



    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    ОдговориИзбриши