недеља, 1. март 2015.

Neke fotografije...

Odlučio sam se da ove nedelje odradim nešto o čemu razmišljam već duže vreme. Postoji par fotografija koje mi se jako dopadaju, a nisu na mom blogu. I za to postoje mnogi razlozi. Neke su nastale kada nisam ni bio bloger. Druge su nikada objavljeni look-ovi , a nekih jednosatvno nije bilo dosta za ceo look post.

Tako da bih krenuo sa slikom iz looka koj nikada nije objavljen. Ovu sliku koju jako volim odradila je Milica Staletović. I ovo je prilika da se ova slika nadje na blogu , gde mislim da joj je mesto.


Sledeće tri fotogarfije su iz aprila prošle godine kada nisam ni bio bloger. Njih je odradio moj drug Aleksandar iz Zaječara. I jako su mi drage pa mislim da je i njima mesto ovde.



 

Poslednje tri fotografije u ovom postu , jesu fotografije od zimskog raspusta. Kada sam sa Milicom Staletović radio slikanje za svoj rođendan , jedan look nikada nisam objavio. To je zato što imam samo 3 fotografije , jer je došlo do problema sa ostalim fotografijama. Bila bi šteta da ove 3 fotografije , perfektne kao i svaka Miličina fotografija , ne budu objavljene.





Nadam se da vam se dopada današnji post! Vidimo se sledeće nedelje sa novim lookom!


Нема коментара:

Постави коментар