среда, 15. јул 2015.

O svemu po par reči...

Današnji post će se dosta razlikovati od prethodnih i iskreno se nadam da će biti više ovakvih postova na dalje, samo je pitanje mog slobodnog vremena. Da krenemo od događaja prošlog meseca:

Nakon što sam završio srednju medicinsku školu u Zaječaru, spremao sam se za prijemni ispit koji je bio 30. juna. Na prijemnom sam super prošao i sa velikim ponosom mogu da kažem da sam  upisao Industrijski dizajn tekstilnih proizvoda na Tehnološkom fakultetu u Leskovcu. Skoro pre godinu dana ,kada sam stvarao blog, u opis sam stavio da to želim da upišem i ispratio sam svoju želju. Jedva čekam da počne ,a isto tako ne želim da se raspust završi nikada!



I posle 2 uzastopna brisanja cele arhive koju sam imao za ovih godinu dana, konačno sam uspeo da je povratim u potpunosti. Uskoro će biti novih radova na blogu, samo treba da se fotkaju. 

Ovo jutro posvetio sam sređivanju ormana i završio sam sa tim. Međutim čeka me deo sa aksesoarima. A to će već biti malo mukotrpniji posao.


Ono čemu ću da se posvetim to su sajtovi IFB i LOOKBOOK koje sam najviše zapostavio. Jako sam srećan što je rad bloga isplaniran do prvih dana avgusta meseca!

P.S. Jutros sam snimio jedan video koji će uskoro biti objavljen. Do kraja nedelje svakog dana ću izabciti po jedan post, ostanite uz ML's Avenue!

Нема коментара:

Постави коментар