понедељак, 20. јул 2015.

"Šoferka"

Pre svega znam da vam dugujem 2 look posta! Uključujući i ovu nedelju to je zajedno 3 look posta! Čim ih budem fotografisao naćiće se pred vama! Pošto je ovo posebna nedelja , zbog PRVE GODIŠNJICE BLOGOVANJA,verovali ili ne ove nedelje čeka vas 8 postova! Kao što sam pomenuo u postu,znate da će 3 posta biti u kategoriji LOOKS. Danas ću objaviti 2 posta koji su nam rutina svake nedelje.

Pred vama je još jedna novost u mom ormanu. Ovoga puta radi se o plavoj košulji! Žargonski rečeno volim da je nazovem "šoferska košulja" jer je uglavnom autobuski prevoznici lokalne autobuske stanice imaju. Ja volim takvu vrstu košulja najpre zbog svoje jednostavnosti i bogatog izbora kombinovanja. Etno prsluk koji sam fotkao sa jednom takvom košuljom došao je do izražaja baš onako kako sam hteo. S' druge strane u vedrih boja i asociraju me na svežinu i leto. Ostanite uz ML's Avenue večeras malo drugačiji post o stilizovanju!




Ph Moja malenkost

Нема коментара:

Постави коментар