четвртак, 4. фебруар 2016.

Beli biseri / Zimska kolekcija 2016

Kakvo je samo olaksanje pisati post za nedelju u kojoj se nalazim. Ovo kasnjenje me je ubijalo u pojam, ali ispitni rok nije mogao da ceka. Prva ocena je upisana u indeks i meni nema vece srece! Bitno je da smo mi sve to nadoknadili  i da idemo dalje.

Dakle danas nastavljamo zimsku kolekciju zenskim komadom nakita. Biseri sa centralnom polu-prozirnom perlicom i parom kapica, jesu ono sto bi svakako upotpunilo neki svecaniji outfit. Ovu narukvicu poklonio sam mojoj drugarici sa kojom sam proslavljao 20i rodjednan. Iskreno se nadam da vam se dopada!






Ph Moja malenkost

2 коментара:

  1. Narukvica je predivna, bas, bas. :)

    Moj novi post je na blogu, volela bih da pogledas. :)
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/i-only-sleep-in-pink.html

    ОдговориИзбриши