недеља, 13. март 2016.

*** REKLAMA ***

Dragi moji sa ponosom mogu da vam kazem da vas uskoro ocekuje reklama! Reklama je gotova i svi koji su je do sada videli bili su odusevljeni, kao i ja! Ona jeste glavni razlog mog kasnjenja ovih dana.

Pored cele buke oko iste, moram da zavrsim jos neke stvari kako bi se ona nasla pred vama.

Reklamu je odradio Dejan Pejcic iz Urbazon media i svoj posao je odradio vrhunski. Ja sam odusevljen i sve sto sam zamislio, do poslednjeg detalja, Dejan je ostvario. Ne postoje reci kojima bih se zahvalio njemu na brzoj i efikasnoj realizaciji i na savrsenom prozivodu saradnje.

Reklama je 4k sto znaci da je veca rezolucija- veca dimenzija fotografije. Dvostruko je visa i svostruko sira dimenzija od fullHD, sto znaci da je ukupno 4 puta veca rezlocuja. Gledanjem na istom ekranu primeticete da je 4k mnogo izrazitiji i "jasniji" od fullHD dimenzije. To je jedna od novijih tehnologija koja je jos uvek u povoju.

Modeli jesu moje kolege sa fakulteta Sandra Milenkovic i Mladen Veljkovic.
Sandra je, kao sto vec znate, koleginica sa kojom saradjujem vec duze vreme jer je 7 design njen porodicni butik, u kome ona sa sestrom i majkom izradjuje neverovatne unikatne komade garderobe, po jako pristupacnim cenama.
Mladen jeste kolega sa drugog smera i drug iz doma, koji se rado odazvao mom pozivu. Izabrao sam njega zbog prethodnog iskustva koje je imao u modelingu i zato sto mi se dopalo kakav ce sklad on i Sandra biti.
Beskrajno im hvala na ovoj saradnji u nadi da ce ih biti jos!

Muzika je preuzeta sa YouTube kanala: Karaoke Pop Hits ( https://www.youtube.com/user/platinuminstrumental ) a pesma o kojoj je rec jeste "Welcome to the Jungle" ( https://www.youtube.com/watch?v=_O7ERMPmfJ0 ) koju u originalnu izvodi Neon Jungle.

Look postova nece biti u martu, zbog cele situacije oko reklame i prodaje nakita, i zbog pregovora sa Urbazon medija o preuzimanju potpunog medijskog pokroviteljstva nad mojim blogom. Na ovo sam se odlucio, jer za svoj blog zelim samo najbolje!

Нема коментара:

Постави коментар