недеља, 20. март 2016.

***PRODAJA***

Proslo je tacno nedelju dana od najave reklame, pa evo i posta o prodaji nakita.

Samo izbacivanje reklame oznacice pocetak prodaje ML's Avenue nakita. Posto zivim u studentskom domu, vecina nakita koji je bio za prodaju je vec rasprodat, medjutim ja i dalje radim punom parom. Ostalo je malo nakita koji ce se naci na stranici bloga sa cenama. Postojace 2 foldera: ODMAH DOSTUPNO i PRODATO u kojima ce pored fotografije nakita biti i cena.

Izradjujem nakit koji se iskljucivo meni dopada i nakit koji mi je narucen. Ne izradjujem komercijalan nakit koji se dopada masi, a ne meni. Iz prostog razloga, ukoliko se ne bude prodao, a meni se i ovako ne svidja, bice to lose potrosen materijal. Takodje na stranici cete naci i folder NARUCENO gde cete imati prilike da vidite sta su sve ljudi narucivali i koliko ih je kostalo.

Takodje, cifra ispod koje ne idem, jeste 200 dinara. Sigurno se pitate zasto? Zato sto ukoliko su ljudi, spremni da izdvoje 200 dinara za paklicu cigareta, koje samo stete, mogu da izvoje i 200 dinara za komad nakita koji ih krasi. Jedini izuzetak jeste kada neko uzma set pa jedan komad kosta 200, a drugi 150 dinara. Inace zasebno komadi su minimum 200 dinara.

Ukoliko ne uspem da prodam neki komad, sto zbog toga sto se ne dopada nekom ili niko ne zeli da izdvoji novac, radije cu ga pokloniti svojim drugaricama, nego ici ispod svojih standarda.

Pored svakodnevnog nakita, koji sve manje izradjujem, u saradnji sa 7 design -om izradjujem i nakit za odecu, tacnije vece komade nakita koji se kombinuju uz odecu i nisu za svakodnevne prilike. To je , pored reklame, drugo iznenadjenje o kome sam vam pricao. Spremam vam polako drugi modni editorijal posvecen ovakvim komadima nakita.

Postoji mogucnost izrade i setova za nju i njega. Obicno su to setovi narukvica za sada, mada postoji jos puno opcija i mogucnosti.

P.S. Sutra pocinjemo sa prezentacijom PROLECNE KOLEKCIJE 2016! Jedva cekam!

Нема коментара:

Постави коментар