субота, 16. април 2016.

Gde je i sta radi ML's Avenue?

Dugo se nismo culi, mada moram da primetim da je posecenost bloga nije opala drasticn kako sam ja to ocekivao. Sta se desava sa blogom? Hocu li i dalje voditi blog? Gde je reklama? Pokusacu da odgovorim na sva vasa pitanja:

Sto se tice reklame, ona je tu samo cekam da se zavrsi stavar oko licence za muziku. To bi jako brzo trebalo da bude realizovano, ja se nadam, jer me ovo cekanje ubija. Stvar je dodatno zakomplikovao PayPal, ali uskoro ce reklama biti pred vama!

Kada pominjemo reklamu ne bih izostavio da ce se moj nakit naci i u reklami butika 7design kada bude realizovana.

Da, da nastavljam sa blogovanjem kada mi to vreme bude dozvolio. Spremao sam jedan jako vazan ispit, koji sam polozio. Drugi semestar je dosta zahtevniji ali i laksi. Radio sam neke radove za fakultet i malo zapostavio svoj blog, ali prioriteti su prioriteti.
Takodje konacno sam odneo masinu na popravku  kupio svoju prvu lutku, kako bih sto pre poceo sa sivenjem.

Prolecna i letnja kolekcija su gotove, pa ono sto mogu da obecam jeste da cu vam ih predstaviti. Prolecna kolekcija ce se naci pred vama pre praznika, dok ce letnja ipak sacekati maj. 
Takodje danas ce na stranici biti i nakit koji je izraden po zelji i koji je odmah dostupan za kupovinu.

Toliko od mene za danas, ostanite uz ML's Avenue facebook stranicu!

P.S. U maju vas ocekuje jedno iznenadjenje! 





Нема коментара:

Постави коментар