недеља, 29. мај 2016.

NARUKVICE // Prolecna kolekcija 2016 //

Dakle, konacno je doslo vreme da vam zavrsim predstavljanje prolecne kolekcije. Zavrsicemo sa narukvicama i ne bih da duzim.

Prva, na redu, jeste narukvica za koju mi je inspiracija bio vulkan, pa se i sami detalji narukvice docaravaju zamisao.


Sto se tice sledece dve narukvice stvari stoje ovako: 
O narukvici sa bodljom cemo pricati kasnije. Sto se tice jednostavne narukvice sa metalnom perlicom, njena namena je jednostavna. Posto pratim stranice muskoj modi na Instagramu, odlucio sam da napravim jednostavne narukvice, koje cu nositi uz sat. To su ova siva i sledeca crna sa tri metalne perlice.




Ono sa cime sam se susretao isto, jesu setovi za nju i njega. Izradjivao sam identicne narukvice u dve razlicite velicine velicine. 



I na kraju , ali ne najmanje vazna, jeste narukvica sa sidrom koja je preplavila Instagram. Odlucio sam da za sebe napravim jedan primerak, kako bih upotpunio svoje aksesoare najnovijim trendovima.


ph Dejan Pejcic


Нема коментара:

Постави коментар