субота, 7. мај 2016.

OGRLICE // Prolecna kolekcija 2016 //

Iako sam rekao da cu da vam prolecnu kolekciju predstaviti pre praznika, ipak je ona sacekala maj. Dakle posto se nakit nagomilao, predstavljacu vam kolekcije po vrsti , tako da su na prvom mestu ogrlice:

Prva ogrlica je radjena po modelu na jednog od mojih najvecih uzora, kada se izrada nakita tice. Nije ispalo onako kako sam zamislio, zato sto sam se prepustio idejama koje su mi nadolazile tokom izradnje. Finalnim proizvodom sam bio prezadovoljan, kao i uvek. Cena nije bila odredjena jer sam ovu ogrlicu poklonio dragoj prijateljici.


Kao sto i sami znate da su spontane stvari najlepse, tako je i ova ogrlica, po mom misljenju, prelepa. Nastala je iz ciste dosade tokom izrada mindjusa i ostala takva kakva je. O originalnosti i kvalitetu govori cinjenica, da je svega par dana nakon izrade prodata po ceni 399.00 dinara.


Od kada sam krenuo sa izradom nakita, zeleo sam da napravim ogrlicu gde cu iskoristiti lancice koji su mi ostajali tokom izrade ostalog nakita. Kada sam nasao odgovarajuci privezak , dugo sam trazio lance, na kome ce privezak kao takav, doci do izrazaja. Nisam ga dugo nasao i onda je naisao na ovaj sistem od konopcica koji se savrseno uklopio u celu pricu. Ogrlica je nazalost prodata po ceni 299.00 dinara.


Osmi mart se u Srbiji obelezava kao dan zena, kao i u velikom broju drzava. Ja sam , licno, zagovornik neke druge teorije, medjutim izuzetak jesu zene u mojoj okolini, pa ni ovog osmog marta nisu ostale bez poklona iz ML's Avenue Accessorize kolekcije. Poklonio sam 6 pari mindjusa, jedan privezak , radjen po narudzbini, i ovu ogrlica.
Ogrlica jeste poklon za moju majku , pa je i radjena u njenom stilu. Zadovoljan sam njom, podjednako kao i ostalim ogrlicama ove kolekcije.



Poslednja, ali ne i najmanje vazna jeste jedna unisex ogrlica. Slozio bih se da bi ovu oglicu smeli da ukombinuju samo smeliji muskarci koji paze na svoje outfit izglede jer se , na zalost, u nasoj zemlji i dalje vrsi stroga stereotipna podela nakita na muski i na zenski. Posto sam odusevljen istom, odlucio sam da je , pomalo sebicno, zadrzim za sebe.


Ph: A.Dj. ; Dejan Pejcic


Нема коментара:

Постави коментар