недеља, 6. децембар 2015.

PLANETA SPORT

Ovog leta, dok sam radio, odlucio sam da kupim sebi zimsku jaknu. Moja zelja I popusti u online shop-u “Planeta sport” su se poklopili za samo par hiljada kupio sam jaknu I jos neke stvarcice. Patike koje su do sada dobile najvise pozitivnih komentara jesu Slazenger patike. Resio sam da ih uzmem pored jakne za koju sam se odlucio. Odlucio sam se za crnu boju jer se uz sve slaze I lepo izgleda. Ruku na srce, ne umem toliko da cuvam svetlu obucu. Jakna je marke RANG a izabrao sam najpogodnije boje. Na popustu su bile I Carrera jesenje cipele krem boje, pa su ta 3 artikla bila moj izbor. Sve sam vec nosio I prezadovoljan sam svime, najiskrenije. Sada barem znam gde cu od sada birati svoju sportsku obucu I garderobu.




Ph Moja malenkost

Нема коментара:

Постави коментар