среда, 16. децембар 2015.

Post u prolazu...

Nakon pauze od dva meseca, pri povratku blogovanju, bilo je dosta toga za uraditi i dovesti u red.

Pre svega Facebook stranica je bila malo zapustena. Azurirana je  i odrzavacu je azurnom paralelno sa blogovanjem. Tako da sve sto ne nadjete ovde, ceka vas tamo!

Moj stari blog je nestao. Prosto oni koji su bili zaduzeni za isti, ne znaju kako se i sta desilo. Naravno da mi je krivo, jer je to moj pocetak, ali necemo se okretati proslosti, vec buducnosti. I ako ga vise nema 24. jul ostaje godisnjica mog blogovanja, jer sam na taj dan, pre skoro godinu i po dana, zakoracio u svet mode. Postoji jos jedna godisnjica, a to je prelazak na Blogger.com , 11. januara, ali otom potom.

Ono sto me muci, jeste da se ogradim zasto ne koristim latinicno pismo u potpunosti (mislim na slova sa kukicama). To je zato sto nemam srpsku tastaturu na lap-topu i dok je ne ubacim , situacija ce na zalost biti takva.

Najsladje sam naravno ostavio za kraj: Ono sto me najvise cini radosnim pored ove zimske euforije je: SLEDECE nedelje PRVI put na mom blogu ce se naci post mog ekskluzivnog GOSTA! Da, da sledece nedelje pred vama ce se naci PRVI post mog GOSTA. Tema ce naravno biti fenomenalna, posto sam smeo da zagvirim malo. Radi se o mojoj svestranoj koleginici koja je beauty & make up bloger, a o kome se radi, saznacete sledece nedelje!


Нема коментара:

Постави коментар