уторак, 22. децембар 2015.

Rezime "Infinity XL"

Konacno smo dosli do rezimea. Zeleo sam da sumiram svoje dosadasnje frizure i iskustvo sa Jelenom Matic. Sve sto sam ja zamislio, ona je uradila i vise nego perfektno. Zato je Infinity XL moj jedini izbor, i posto studiram u Leskovcu, frizure menjam samo kada odem kuci na vikend.

Prva promena i momenat kada sam stekao poverenje u Jelenu, jeste izvacenje pramenova blansem. Naglasicu da je sve do sada radila pretezno REVLON preparatima. Evo kako je to izgledalo u julu:


Potom sam presao u sivu boju. To je samo preliv crne boje preko blajhane kose. Pokupila je puno simpatija, ali kada je pocela da se ispira boja, izgledalo je cudno, zato nisam ostao u istoj. Evo kako je to izgledalo:


Poslednja promena jeste platinasto plava. Cini mi se da nisam dobio nikada vise komplimenata, nego sada. Na svakome koraku sam pohvaljen za boju i frizuru, a sve pohvale idu Jeleni Matic.



Od tada je proslo mesec dana i nisam menjao friuru. Za najludju noc pripremam nesto novo i sasvim neocekivano! Ljudi iz moje okoline znaju sta je to, a vama cu to otkriti tek u januaru. Bice svakako nesto sto niste ocekivali!




Нема коментара:

Постави коментар