петак, 22. јануар 2016.

Poklon torbica

Kako su praznici vreme darivanja, a izmedju praznika je bio i moj rodjendan, hteo sam da sa vama podelim jedan poklon koji sam dobio od jedne svoje koleginice. Rec je o borskoj modnoj blogerki Ivani, koja vec par godina uspesno vodi svoj BLOG.

Ono sto nas blogere karakterise jeste da smo uglavnom svestraniji. Tako da pored ovog posla, ako se on moze tako nazvati, bavimo se jos nekim drugim kreativnim poslovima. U mom slucaju to su izrada leptirki i nakita, dok se Ivana odlucila za izradu torbica. O tome kakvog su kvaliteta torbice koje ona izradjuje, govori cinjenica da se torbice raspodaju cim ugledaju svetlost dana, to jest cim se nadju na njenoj facebook STRANICI.

Ne mogu, a da se ne osvrnem na njen poslednji projekat sa poznatom Ana2Cats, gde su izradile nesesere za kozmetiku sa citatima poznatih. Kao sto i predpostavljate, projekat je prosao i vise nego dobro! Ukoliko zelite da sebi obezbedite jedan, trk na stranicu.

Pre svega ovoga, Ivana je imala razumevanja za mene kada sam bio na pocetku i uputila me je u neke osnovne blogerske stvari. Redovno sam slao blog Ivani , kako bih bio siguran da blogujem u pravom smeru. Pre godinu dana , u razgovoru sa njom odlucio sam da predjem na Blogger. To je zapravo bila njena ideja i neizmerno joj hvala, jer sam svoje blogovanje podigao na visi nivo. Povodom rodjendana i godisnjice na Bloggeru od Ivane sam, po licnoj zelji, dobio obicnu musku pismo torbicu na poklon. Torbica je neverovatna, odusevljen sam! Uverite se i sami!


Ph A.Dj.

Нема коментара:

Постави коментар