субота, 9. јануар 2016.

Uhodavanje u 2016u!

Dakle prosli su praznici, i vreme je da se radi malo. Od danas nastavljamo da se redovno druzimo.
Veceras cu izbaciti jos 2 posta, koja vam dugujem za ovu nedelju, jer sutra cu ceo dan biti u putu.  Krenimo:

Prvo zelim da vam se svima zahvalim na lepim cestitkama, povodom mog 20. rodjendana, koji je bio pre 4 dana. Sto se tice poklona, dobio sam od prilike sve sto sam zamislio. Najvaznije od svega jeste siveca masina koja mi stize za 3 dana, i koju ne mogu da docekam od uzbudjenja. Bice tu jos nekih sitnica koje cu dobiti na proslavi rodjendana. Cini mi se prvi put sam na pitanje: "Sta zelis za rodjendan?" imao spreman odgovor, pa cak i spisak.

Sledi post o mojim radovima, dok ove nedelje nece biti LOOK posta, zbog zakazanog photoshootinga sledece nedelje!

Нема коментара:

Постави коментар