среда, 27. јануар 2016.

Reorganizacija

Seo sam i uz kafu lepo pogledao sta sam sve izostavio u prethodnom periodu. Sto zbog ispitnog roka, sto zbog selidbe u novu sobu u domu. Krenimo:

Sto se tice kategorije LOOKS , za prve dve nedelje januara nisu ni planirani postovi u istoj. Dakle dugujem vam za proslu nedelju i za tekucu. Fotografisanje je proslo fenomenalno i ja sam prezadovoljan.

Kategorija NOVOSTI osvezena je u prvoj i trecoj nedelji januara. Za razliku od ostali , ova kategorija nije "obavezna" pa postove izbacujem kada ima materijala.

Kategorija KOSA posle dva posta u ovoj godini malo ce mirovati. Ipak, moram da odmorim malo kosu od konstantnog blajhanja.

Kategorija MOJI RADOVI uskracena je za samo 2 posta, proslonedeljni i ovonedeljni.

Dakle danas vas ocekuju proslonedeljni postovi uskoro i novi postovi!

Vas ML's Avenue!

Нема коментара:

Постави коментар