субота, 9. јануар 2016.

Sako 7design

Prva stvar koju sam sasio u neverovatnom butiku moje koleginice 7design jeste sako, koji je upotpunio moj outfit u novogodisnju noci. Sako je bozanstven i siven bas onako kako sam ga zamislio. Siven je kao prsluk koji ima nasiven materijal koji pada preko ramena i ruku, mesto materijala.

Najiskrenije i od srca, sve pohvale Suzani Milenkovic, sto je nemoguce pretvorila u moguce. Prezadovoljan sam saradnjom i sa puno srece mogu da kazem da je ovo tek pocetak naseg druzenja. Takodje nezimernu zahvalnost dugujem i mojoj koleginici, Sandri Milenkovic, koja mi je pomogla od odabira boje i materijala do efikasne i brze realizacije. Jos jednom im hvala za ovaj divan sako!

Butik sije pretezno zensku odecu, pa drage moje dame 7design je mesto gde mozete naci izuzetan kvalitet po pristupacnim cenama. Nadam se da vam se sako dopada koliko i meni!

P.S. Povodom godisnjice na Bloggeru, poklanjam vam kategoriju gde ML's Avenue saradjuje sa pojedinicima ili brendovima. Zato ce ovaj post imati 2 oznake.







Ph Moja malenkost



Нема коментара:

Постави коментар